2010. augusztus 8., vasárnap

Személyiség váltás!

Sziasztok!
Szeretnék figyelmeztetni mindenkit, csak, hogy világos legyen, hogy van egy pár szereplő, aki meg lett változtatva.
Lily-ből Andrea lett és ahogy látjátok a kinézete szőkéről, barnára változott.
David és Peter kinézetet cseréltek.
Heidi lépett be új szereplő ként, aki megkapta a régi Lily kinézetét.
Valery-ből egy másik ember lett, de ugyan úgy megmaradt a kinézete és a neve, csak egy kicsit megkavartam a dolgokat, hogy izgisebb legyen.
Tiffani kutyája is megváltozott. Kuvasz-ból, Beagle lett és Hópihéből Beni.
Chad húgának megváltozott a neve. Jane-ből Maggie-re változtattam.
Azt hiszem mindent elmondtam. Elég érthetetlenül írtam le. Remélem megértitek, de szerintem magatoktól is rájöttetek volna, de a biztonság kedvéért leírtam.
Puszi Dalma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése