2010. július 3., szombat

Erdei Homály

Erdei Homály

Előszó:
Los Angeles-ból elköltözni Clark Fork isten háta mögé? Soha! - Gondoltam ezt egy évvel ezelőtt. Akkor még nem tudtam, hogy ez a hely csupa izgalmat rejt magában. Anyám iskola előtt pár nappal jelentette be, hogy költözünk. Nagyon dühös lettem, de rájöttem Los Angeles nem az én világom. Így boldogan ültem be a kocsimba, hogy nyolc órát vezethessek. Nem számítottam rá, hogy ez a hely lehet ennyire szép is. Szebb mint amit én vártam. De az erdő mást is rejt. Szerelem vagy veszély? Soha nem tudhatom. A dolgok valóra válnak! A betűk, a szavak. Mind amit valaha olvastam és nem hittem benne, most valóra vált. Ámulat és kábulat. Ez tényleg a való világ?

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a bevezető, és mit szólnál ahhoz az ötlethez, hogy veszed a tollacskád (vagy éppen az ujjacskáidat és a drágaságos billentyűket) és elkezdenéd a törit is írni, aztán szépecskén felrakni, aztán elolvasnád a véleményeket, aztán gyönyörűségecskén feltennéd a következő fejezetet, de jó gyorsan, hogy ne bolonduljak meg a kíváncsiságtól és így tovább... Na mit szólsz? Szerintem ez eléggé elfogadható ötlet. És ha netán a géppel volna baj, akkor add át neki az üzenetem, ami a következő:
    "Drága, egy szem, ravasz kis Dalma gépecskéje!
    Mi lenne, ha esetleg rászánnád magad és meggyógyulnál és Dalma, ESETLEG, fel tudná tenni az első és az utána következő fejezeteket? De van egy másik ajánlatom is. Legyél csak nyugodtan beteg, de akkor én ellátogatok hozzád a biotechnikus tanítványával meg az informatikus hallgatójával (a legbénábbikkal) és megkérem a biotechnikust, hogy a tanítványát uszítsa rád és (a tanítvány) végezzen rajtad rosszabbnál rosszabb kísérleteket. Aztán megkérem az informatikust, hogy a hallgatóját küldje rád és próbáljon meg összeszerelni a a biotechnikus tanítvány után. Aztán, ha majd kiálltad (vagy nem álltad ki) a szörnyűséges kínzásokat, megkérem az informatikust, hogy szereljen össze normálisan
    (mert a nagybátyám lesz olyan kedves és lehetőleg ingyen összeszerel) és aztán Dalma fel fog tenni nekünk egy jó hosszú kis fejezetecskét^^ Remélem meg vagyok értve!"
    Dalma ezt szó szerint így add át nagyon drága gépecskédnek, és bocsánat, ha durva voltam!
    Sok sikert Csajszi! ;)
    Puszi:
    (: Viki :)

    VálaszTörlés
  2. Hát drága szívem, a gépecském szétszórva hever így a fejezetem is. Az első kész van a többit is fel kéne már írni gépre. Ígérem megkérem drága Crim bátyámat, hogy pillantson rá a drágámra, hogy örömöt tudjak szerezni mindenkinek. Hazatérésem után ígérem mindent átadok amit üzensz és a lelket fogom pumpálni belé, hogy jó legyen. Köszi a komit. Örülök, hogy tetszik a bevezetés. Ami utána lesz az lesz csak már az izgis dolog! Igyekszem vele!
    Puszi(K)

    VálaszTörlés